flag NL
Partners

Circuit sluit partnership met The Bastard voor ultieme BBQ ervaring

Gepubliceerd op 31 maart 2023

The Bastard, het Nederlandse barbecue merk dat bekend staat om zijn hoogwaardige keramische barbecues, en CM.com Circuit Zandvoort hét iconische circuit aan de Noordzeekust, hebben aangekondigd een partnership te sluiten. De samenwerking zal zich richten op het creëren van een unieke en spectaculaire culinaire ervaring voor bezoekers van het circuit.

Als onderdeel van de samenwerking zal The Bastard het circuit uitrusten met zijn state-of-the-art keramische barbecues. Deze barbecues, die bekend staan om hun kwaliteit en duurzaamheid, zullen worden gebruikt om een breed scala aan horeca te faciliteren op het circuit.

Perfect match

De samenwerking tussen The Bastard en het circuit is een perfecte match, waarbij de passie voor kwaliteit en innovatie bij beide partijen voorop staat. De twee merken delen een visie op het bieden van een onvergetelijke ervaring voor hun klanten en streven ernaar om deze visie te verwezenlijken door middel van deze samenwerking.

Zakelijke arrangementen

Door de samenwerking wordt bewezen kwaliteit van BBQ-arrangementen bij business events door The Bastard op het circuit van Zandvoort gegarandeerd. Of het nu gaat om een zakelijk evenement, een teambuilding-dag of een personeelsuitje, klanten kunnen nu nog meer genieten van overheerlijk eten en een spectaculaire omgeving. The Bastard zal zijn expertise op het gebied van barbecueën inbrengen en het circuit zal de perfecte locatie bieden voor een onvergetelijke ervaring.

Met deze samenwerking zal het circuit zijn aanbod voor zakelijke evenementen uitbreiden en zal The Bastard zijn positie als toonaangevende BBQ-specialist verder versterken. De samenwerking benadrukt de gedeelde passie voor kwaliteit, perfectie en gastvrijheid van beide bedrijven.

Chefs hanging2 LR

Jord Althuizen - Smokey Goodness

Daarnaast zal er in een driehoek worden gewerkt met Jord Althuizen. Hij is voormalig chef-kok, restaurantmanager, culinair eindredacteur en BBQ-avonturier. In 2010 begon hij met zijn missie om Nederland kennis te laten maken met een betere vorm van barbecueën op echt vuur. En met succes, het resultaat is onder meer de vestiging van BBQ-restaurant Black Smoke in Rotterdam en Antwerpen en The Rough Kitchen in Amsterdam. Zijn 12 BBQ boeken staan bij menig BBQ liefhebber in de kast en ook op Nederlandse en Belgische TV deelt hij zijn BBQ kennis & inspiratie. Met Althuizen breidt het circuit haar culinaire aanbod uit.

Black Smoke interieur by jord Althuizen 26

Historic Grand Prix - Black Smoke pop-up restaurant

Het partnerschap is gericht op het aanbieden van kwalitatief hoogstaande BBQ-arrangementen en een unieke culinaire ervaring voor de gasten van de Historic Grand Prix 2023. The Bastard en Jord Althuizen zullen samenwerken aan een pop-up editie van restaurant Black Smoke, op VIP-niveau in de Dutch Grand Prix Lounge tijdens het evenement.

Voor het publiek op de paddock zal er in een speciale samenwerking met Smokey Goodness een BBQ-menu worden samengesteld, bereid op de hoogwaardige barbecues van The Bastard, waarbij de gasten kunnen genieten van de heerlijke geur en smaak van vers bereide gerechten.


Meer info via: historicgrandprix.nl

DSC0975 ARW Dx O Deep PRIME

"We zijn zeer verheugd over deze samenwerking met The Bastard en Jord Althuizen. De autosport en BBQ’en zijn historisch gezien onlosmakelijk met elkaar verbonden. Een partnership tussen Bastard en het circuit is dan heel logisch en biedt gave mogelijkheden qua beleving en contentcreatie" aldus David Kasten, Head of Commerce CM.com Circuit Zandvoort. "Het is een geweldige kans voor ons om onze barbecues te presenteren aan een nieuw publiek en om een unieke culinaire ervaring te creëren voor de bezoekers van het circuit." Vult Dirk Hoeksema, Brand Creative van The Bastard aan.

Partners van Circuit Zandvoort

Meer over onze partners